wtorek, 8 grudnia 2015

Swiateczny prezent- wazna info

Dziękuje wszystkim wytrwałym :)Wasze komentarze sprawiają, że wracam tutaj jak bumerang>.< 
Wiem, że moje umieszczanie notek czasem jest dwa razy w tygodniu, a innym razem co miesiąc albo dłużej....-.- Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie, zwyczajnie moje OTP Shizaya musi poczekać, gdy w grę wchodzi szkoła i integracja w społeczeństwie :/ 
Ale wróciłam~! Tak jak zawsze. Chce powiedzieć, że nieważne ile mnie nie będzie mój powrót jest nieunikniony ^^.
Zapowiadam jeden rozdział już jutro (czyli dzisiaj o 1:00 w nocy najpewniej :p). Jedną miniaturkę w przeciągu tego tygodnia (nie będę precyzować, bo jeszcze nie wiem kiedy mnie na nią najdzie) oraz jeden one-shot/ songfic zapewne w weekend.
Mogę jeszcze dodać, że ponownie mam fazę na One Outs, nie wiem czy ktokolwiek oglądał, ale polecam choćby dla samego openingu, endingu i postaci aroganckiego hazardzisty Tokuchiego Tou'y (jego voice actor jest genialny swoją drogą) ostrzegam, że jest to anime sportowe, ale jak dla mnie więcej ma wspólnego ze spiskami, planowaniem i hazardem niż z grą :) KONIEC SPAMU

3 komentarze:

  1. Strasznie się cieszę, że wracasz Sasha! Czekam~

    OdpowiedzUsuń
  2. Sasha-san wróciła (~*3*)~ (nie wytrwała bez emotki)~
    Cieszem siem i czekam na rozdział (pewnie przeczytam jutro, a nie o 1, bo o 1 śpie xDD) /Tłumaczysz się jak idiotka -.-
    Przepraszam ;3;
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń